دیالیز می تواند یبوست شود و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز می تواند یبوست شود و چگونه آن را درمان

دیالیز می تواند یبوست و چگونه TratarlaCómo درمان یبوست شود تبدیل به یک شکایت شایع در میان بیماران تحت درمان دیالیز. با این حال، برخی از بیماران عوامل مرتبط و درمان موثر را نمی دانند. آن را آسان، در اینجا ما اطلاعات مربوط به مرجع خود را ارائه. هر گونه سوال، لطفا احساس رایگان برای تماس آنلاین با دکتر یا ایمیل sjzhospitalrenal@hotmail.com ما است.

علل یبوست مربوط به بیماران دیالیزی.

بیماران دیالیزی مایع محدود کرده اند. بیشتر برای استراتژی های پیشگیری از یبوست در حال غذا خوردن یک رژیم غذایی با فیبر بالا، نوشیدن مقدار زیادی مایعات و ورزش منظم توصیه می شود. با این حال، با توجه به محدودیت رژیم غذایی و مایعات، این توصیه ها ممکن است مشکل به دنبال حالی که در دیالیز. بنابراین یبوست شایع است که در میان بیماران دیالیزی رخ می دهد. علاوه بر این، بسیاری از داروهای آنها را بیماران تحت دیالیز می توانید یبوست شود. چه چیزی بیشتر، یبوست نه تنها می تواند افزایش جذب سموم، بلکه فشار خون را افزایش می دهد، تمام این تاثیرات بد می تواند زندگی بیماران به طور جدی بیمار تاثیر می گذارد، بنابراین، چگونه به درمان و یا جلوگیری از یبوست در دیالیز بیشتر و بیشتر مهم به آنها می شود.

پس چگونه شما درمان ناراحتی برای بیماران دیالیز؟

در واقع، محدوده تنظیم رژیم غذایی، مهم است که به برخی از درمان های پزشکی.

داروهای غربی:

نگاهی دکتر خود در مورد معرفی یک نرم کننده مدفوع و ملین شما می توانید.

درمان طب چینی

گیاهان دارویی چینی مانند ریواس چینی، nelumbinis برگ، برگ sennae، گلپر چینی و غیره یک اثر آشکار در درمان یبوست در دیالیز با خیال راحت و کارآمد. کارشناسان را انتخاب کنید داروهای گیاهی بدون سمیت کلیوی و آنها با کسانی که از بیماران دیالیزی با یبوست همزمان.

محافظت نماید و یا از شر دیالیز

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثرات آن در درمان بیماری کلیه نشان داده است. این به دلیل آن می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد. آسیب کلیوی است از طریق فرایند خارجی تعمیر شده است. از طریق یک انتقال اصلی و کانال وثیقه، که فعال توابع احشاء و تنظیم سیستم کامل بدن است. توسط گشاد رگ های خونی و ترویج گردش خون، سلول های بیمار و بافت ممکن است خون و اکسیژن به اندازه کافی به تعمیر. فقط در این راه، آنها می توانند سلول های آسیب دیده به تدریج تعمیر. بهبود عملکرد کلیوی بیماران کمک خواهد کرد خلاص شدن از شر دیالیز به تدریج. بنابراین، بیماران در مورد عوارض جانبی دیالیز نگران نباشید! برای رسیدن به این برنامه رژیم غذایی فردی، لطفا به کلیه Shijiazhuang Q بیمارستان بیماری در چین آمده است.





:: بازدید از این مطلب : 1670
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: